۲۲ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۵۲

سرمربی تیم والیبال گنبد:

صالحی و فیاضی رامهار کردیم/ استراتژی ما برای شکست ارومیه جواب داد

صالحی و فیاضی رامهار کردیم/ استراتژی ما برای شکست ارومیه جواب داد

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از شکست تیم شهرداری ارومیه گفت: استراتژی ما برای شکست تیم ارومیه جواب داد.

به گزارش خبرنگار مهر در چارچوب دیدارهای هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم شهرداری گنبد موفق شد تیم پرستاره شهرداری ارومیه را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد.

عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد پس از پیروزی تیمش مقابل تیم شهرداری ارومیه گفت: چیزی از ارزشهای تیم بزرگ شهرداری ارومیه کاسته نمی‌شود. برای این بازی زحمت کشیده بودیم و یک هفته تیم شهرداری ارومیه را آنالیز کردیم. امروز استراتژی ما در زدن سرویس‌ها جواب داد. توانستیم صالحی و فیاضی را مهار کنیم و بازیکنان به خوبی سیستم دفاعی را انجام دادند.

وی ادامه داد: به بازیکنان، مردم شهر گنبد، شورای شهر و شهرداری این پیروزی را تبریک می گویم. خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم اما نباید انتظارات از تیم بالا برود. بسیار خوب بازی کردیم و شخصیت تیم را بالا بردیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد تاکید کرد: روی مسائل روحی روانی بازیکنان کار می‌کنیم و امیدوارم همین روند را که از نیم فصل دوم آغاز کرده‌ایم ادامه دهیم. تیم سپاهان را نیز می‌توانستیم شکست دهیم اما نشد جای شکر دارد که تیم پرمهره ارومیه را شکست دادیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه نیز پس از شکست تیمش مقابل شهرداری گنبد حاضر به مصاحبه نشد.

کد خبر 5119567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha